Muertagh
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De academy - De kaartenkamer

Ga naar beneden

De academy - De kaartenkamer Empty De academy - De kaartenkamer

Bericht van Theodore Gaion ma sep 07, 2015 9:40 pm

*topic gestart om op 2 verschillende plekken - hoofdlijn - en de kaartenkamer spel te kunnen spelen*

Aanwezigen volgens hoofd-topic op 7-9:
Eydis, Theodore.

Recentelijk vertrokken:
Madd the dogg, Gwyndion

even geleden vertrokken:
Rafael.

bijzonderheden: de deur is kapot, er staat een schaakspel (koning vlak achter de dame)
er liggen boeken open over het zuiden van muertach.

Theodore Gaion

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 10-02-15

Terug naar boven Ga naar beneden

De academy - De kaartenkamer Empty Re: De academy - De kaartenkamer

Bericht van Theodore Gaion ma sep 07, 2015 9:53 pm

Theodore loopt langs de tafel en zet bij de schaakstukken een paard zo neer dat deze de koning zou kunnen slaan en een pion op het rand van het bord.
Er zijn altijd zo veel dingen die kunnen wijzigen of anders lijken dan ze op het eerste blik zijn. Passie is goed en er zijn veel wyverni die op weg zijn die te bereiken of daar al zijn.
Lachend kijkt theodore naar Eydis:
Ik zal straks een magier opzoeken die de deur kan repareren, zou het best graag eens gedaan zien worden.

Kan ik jou, als 't je schikt, spreken in je functie als lorekeeper?
ik heb een vermoeden over mijn studie-object die ik liever niet aan briefpapier toe vertrouw en wat tegenspraak voor zoek, betergezegd kritische vragen.

Daarnaast heb ik het niet zo op de onbekende bezoeker gezien zijn acties niet overeenkomen met zijn woorden in mijn ogen al lijkt hij een doel van verrijking of verlichting na te streven.
Ik ben wel benieuwd hoe is hij in de kelder terecht gekomen en wie madd the dog is.

Theodore Gaion

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 10-02-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum