Muertagh
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Muertachse post

2 plaatsers

Ga naar beneden

Muertachse post Empty Muertachse post

Bericht van Adminus de Scribent di feb 10, 2015 6:50 pm

*De Muertachse post is het veelgelezen en zwaar bekritiseerde nieuwsblad in Muertach. Als je er in wil publiceren moet je even een berichtje sturen naar de redactiekamer van Adminus de Scribent in het Stadhuis.*
Adminus de Scribent
Adminus de Scribent
Admin

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 10-02-15
Woonplaats : Stadhuis

https://muertach.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Muertachse post Empty Re: Muertachse post

Bericht van Kychte wo feb 11, 2015 1:28 pm

Beste Muertachianen,

Met onmiddelijke ingang word er in de omgeving van Muertach op een heilige plek een tempel van Solar gebouwd.

Sophia heeft een heilig stukje grond gevonden die Solar inspireerd, en ook de bewoners van Muertach vragen hierom.

De sluier van duisternis zal zich doen wegtrekken, in het zicht van Solar. De bewoners van Muertach zullen verlichting vinden bij Sophia Everstone, Meester van Solar.

Getekend,
Kychte Monét - Manntrov
Kychte
Kychte

Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 11-02-15
Woonplaats : Muertach

Terug naar boven Ga naar beneden

Muertachse post Empty Re: Muertachse post

Bericht van Kychte do feb 12, 2015 11:43 am

Beste Muertachianen,

Bij het raadsgebouw is er een loket geopend voor aanvragen voor stedelijke uitbreidingen.

Hier kunnen er verzoeken worden ingediend om bijvoorbeeld een huis aan te vragen, een tempel, een barrack of een simpele waterput.

Deze verzoeken worden besproken door het Raad van bestuur en er zal contact zijn met de aanvrager over deze uitbreiding.

Dit loket heb ik in het leven geroepen om ordelijk alle verzoeken te verwerken. Ik verzoek dan ook vriendelijk om bij dit loket alleen wel overwogen verzoeken in te dienen en hier geen onverschillen te bespreken. Het loket heeft het al druk met zijn taken.

Getekend,
Kychte Monèt - Manntrov
Hoofd Raad van bestuur
Kychte
Kychte

Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 11-02-15
Woonplaats : Muertach

Terug naar boven Ga naar beneden

Muertachse post Empty Krater der doden

Bericht van Kychte di feb 17, 2015 11:29 am

Beste Muertachianen,

De raad wil een ieder vragen bij te dragen aan de nood die zich afspeelt buiten de stad.

Vlakbij de Noordelijke outpost is een krater ontstaan waar lijken liggen. Deze lijken moeten met respect worden begraven en geëerd. tevens ontstaat er een probleem waar snel actie voor moet ondernomen worden.
Meerdere personen die als Ghouls worden gezien, zijn aan getroffen bij de krater. Vissend naar de lijken om deze in de mogelijkheid te consumeren.

Als raadslid heb ik deze betreffende personen naar de Noordelijke outpost gestuurd om hier onderdak en eten te krijgen.

Nu wil ik u allen vragen om een bijdrage te leveren om deze mensen te helpen. En om hun te weerhouden de doden te consumeren en daarmee hun zielen te beschermen tegen vertroebeling en onzuiverheden, zodat zij in het volgende leven weer zuiver kunnen leven.

Mijn dank is groot.

Getekend,
Kychte Monét - Manntrov
Hoofd raad van bestuur
Kychte
Kychte

Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 11-02-15
Woonplaats : Muertach

Terug naar boven Ga naar beneden

Muertachse post Empty Re: Muertachse post

Bericht van Kychte wo apr 08, 2015 10:07 pm

Beste Muertachianen,

Aanstaande vrijdag is er weer een bijeenkomst op de Vortex, een ieder heeft een uitnodiging gehad om deze bijeenkomst bij te wonen.

Er staan grootste en gevaarlijke dingen te gebeuren op de Vortex, menig word gewaarschuwd voor het spel dat gespeeld wordt. Bereidt u dan ook goed voor en vertrouw op je mede Muertachianen. Want samen staan wij sterk en samen kunnen wij oplossingen bieden.

Ik als Muertachiaan ben trots op jullie die ik mede Muertachianen mag noemen, onze veelzijdigheid en daadkracht steekt met kop en schouders boven anderen uit. Des al niet te min hebben wij sterke allianties en bonden gesmeed en kunnen wij van hun leren en visa versa.

Heb allen een veilige reis en tot weer ziens op de Vortex.

Hoogachtend,

Kychte Monét – Manntrov
Hoofd raad van bestuur
Kychte
Kychte

Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 11-02-15
Woonplaats : Muertach

Terug naar boven Ga naar beneden

Muertachse post Empty Re: Muertachse post

Bericht van Kychte ma apr 13, 2015 10:11 pm

Beste Muertachianen,

Allen welkom terug en hopelijk allen ook een veilige reis gehad. De bijeenkomst op de Vortex heeft ons als Wyverni en als Muertach leden laten zien hoe groot wij zijn, en dat is een groot aantal. Ik ben trots op ons als Muertachianen dat wij in grote getalen aanwezig zijn binnen de factie en dat wij overal en nergens te vinden zijn.

Persoonlijk kijk ik terug naar een bijeenkomst waarin ik me niet volledig heb kunnen inzetten voor jullie of de factie, hierin wil ik mijn spijt uitdrukken dat ik dat door omstandigheden niet heb kunnen doen. Ik ga volgende bijeenkomst, de Summening, meer mijn best doen om jullie te steunen en te helpen waar ik kan.

Mijn complimenten aan jullie, hoe er zaken zijn aangepakt en zijn besproken onderling. Mijn dank is groot aan jullie allen die ik mede bewoners van Muertach mag noemen.

Tot snel weer ziens,

Kychte Monét - Manntrov
Hoofd raad van bestuur
Kychte
Kychte

Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 11-02-15
Woonplaats : Muertach

Terug naar boven Ga naar beneden

Muertachse post Empty Re: Muertachse post

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum